Пошуковий запит: (<.>A=Голованова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Голованова Т. П. Структурні компоненти та зміст підготовленості соціальних педагогів до організації просвітницької діяльності з попередження насильства в сім'ї [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 152-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2013_3_25
|
2. |
Голованова Т. М. Вплив використання віртуального простору на когнітивний розвиток особистості [Електронний ресурс] / Т. М. Голованова // Наука і освіта. - 2015. - № 1. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_1_6 Визначено креативний і когнітивний характер повсякденної діяльності. Підкреслено, що модель світу, створена в уяві людини, є унікальною і неповторною для кожної людини, адже когнітивні процеси не можуть бути однаковими у двох різних людей. Розглянуто та охарактеризовано вплив віртуального простору на формування когнітивних структур особистості. Виділено три основні напрями використання віртуального простору: онлайн-ігри; віртуальне спілкування; пошук інформації. На основі статистичних залежностей встановлено статистично значущі залежності між захопленням віртуальним простором та самореалізацією особистості. Сформовано три групи узагальнень стосовно оптимізації власного рівня, зміщення зацікавленості в сторону продуктивних джерел, співвідношення рівня значущості до і після експерименту.Определен креативный и когнитивный характер повседневной деятельности человека. Подчеркнуто, что модель мира, созданная в воображении человека, является уникальной и неповторимой для каждого человека, ведь когнитивные процессы не могут быть одинаковыми у двух разных людей. Экспериментально иссследовано влияние виртуального пространства на формирование когнитивных структур личности. Выделены три основных направления использования виртуального пространства: онлайн-игры; виртуальное общение; поиск информации. На основе статистических зависимостей установлены статистически значимые зависимости между увлечением виртуальным пространством и самореализацией личности. Сформированы три группы обобщений по оптимизации собственного уровня, смещению интереса в сторону производительных источников, соотношению уровня значимости до и после эксперимента.Today almost every individual’s model of the world includes not only the real environment, but also the parallel world of virtual reality, which has many reflections in modern life. In the 21st century a significant change took place in the system of the cognitive structures development – they began to shape in the collision of two worlds – the real world and computer, virtual one. The study was carried out with adolescents’ participation. More than two hundred of young people aged from 16 to 25 years were involved in it. Three main directions of virtual space use have been distinguished: online gaming, virtual communication, searching for information.
|
3. |
Голованова Т. М. Психологічні особливості самореалізації особи юнацького віку у віртуальному просторі [Електронний ресурс] / Т. М. Голованова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 3(2). - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_3(2)__4
|
4. |
Голованова Т. М. Методи впливу на самореалізацію юнаків із високим рівнем інтернет-залежності [Електронний ресурс] / Т. М. Голованова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 5(2). - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_5(2)__6
|
5. |
Голованова Т. М. Вплив інтернет-залежності на суб’єктивний рівень самореалізації [Електронний ресурс] / Т. М. Голованова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 4. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_4_19
|
6. |
Назаренко І. Л. Система забезпечення економічної безпеки регіональної філії "Південна залізниця" [Електронний ресурс] / І. Л. Назаренко, Т. О. Голованова // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 64. - С. 241-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2018_64_35
|
7. |
Голованова Т. П. Теоретичні засади професійної компетентності майбутнього викладача вищої школи [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2018. - № 1. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2018_1_14
|
8. |
Голованова Т. П. Толерантність і педагогіка: історико-теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2018. - № 2. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2018_2_6
|
9. |
Голованова Т. Зв'язок між захопленням віртуальним простором та самореалізацією особистості юнака [Електронний ресурс] / Т. Голованова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. - 2017. - Вип. 1-2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknup_2017_1-2_8
|
10. |
Голованова Т. П. Теоретичні засади аналізу домашнього насильства як соціальної проблеми [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2016. - № 1. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2016_1_19
|
11. |
Голованова Т. П. Технологізація формування ґендерної рівності студентської молоді [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2008. - № 1. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2008_1_17
|
12. |
Голованова Т. П. Особливості становлення та розвитку досліджень ґендерної рівності студентів у соціальній педагогіці [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2009. - № 2. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2009_2_12
|
13. |
Голованова Т. П. Педагогічні умови формування культури управлінської діяльності учителя в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова, Г. Г. Петрученя // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2010. - № 2. - С. 145-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2010_2_30
|
14. |
Голованова Т. П. Актуальні завдання і критерії соціалізації студентської молоді в контексті міжнародних документів щодо формування ґендерної рівності [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2006. - № 1. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2006_1_9
|
15. |
Голованова Т. П. Соціально-педагогічні особливості організації дослідно-педагогічної роботи з формування ґендерної рівності студентської молоді [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2006. - № 2. - С. 32-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2006_2_8
|
16. |
Голованова Т. П. Ґенеза феномену ґендерної рівності в контексті формування образу жінок і чоловіків у суспільстві [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2007. - № 1. - С. 56-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2007_1_11
|
17. |
Голованова Т. П. Педагогічна підтримка як соціально-педагогічний механізм формування ґендерної рівності студентської молоді [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2007. - № 2. - С. 53-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2007_2_12
|
18. |
Голованова Т. П. Чинники забезпечення ґендерної рівності студентів у соціально-педагогічній роботі вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2009. - № 1. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2009_1_8
|
19. |
Голованова Т. П. Забезпечення ґендерної рівності студентів у програмах соціально-педагогічної роботи вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Т. П. Голованова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2011. - № 1. - С. 185-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2011_1_41
|